Frågor :D

Om mig ....







1. Hur gammal är du om fem år?
24 O.o

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Adam, Daniel Eriksson, nån jag aldrig sett ahaha, och Kenzie <3

3. Hur lång är du?
1.52,2 om man skall vara exakt, tvåan har stor betydelse !!

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Braveheart .... love it !

5. Vem ringde du senast?
Moster Ewa samt kusinen Céline !

6. Vem ringde dig senast?
Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Hahaha malin, inte ofta du e nykter längre .."

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms!! Helt klart!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Var gifta ......

10. När såg du senast din mamma?
------------- förra året !

11. Vilken ögonfärg har du?
Hasselnötsbruna med liiite grönt i.

12. När vaknade du i dag?
6.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Rocking around the chrismtas tree och Triads tänd ett ljus samt, nu tändas tusen jule ljus, egen version.

14. Vilken är din favoritplats?
I en soffa, framför en film, i ett varmt täcke!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Där det är kallt!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Utomlands precis där jag vill vara , med den jag vill vara med </3

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Monstret under sängen och det som vaktade utanför min dörr.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hmmm hela måndags kvällen :)

19. Hur stor är din säng?
1,20 ??

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbara Lg båda 2

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan! Klart skönast tycker jag!

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Alltid 3 !

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Kungsbacka, särö, onsala XD räknas det ??

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
:O strumpor e ju mys, men inte jämt, barfota i skorna på sommaren ofc !

26. Är du social?
Hoppas jag , kan vara blyg när det e folk jag inte känner.

27. Vilken är din favoritglass?
Ägglikör !! Gärna med nougat-sås över!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka!

29. Tycker du om kinamat?
HELT OK !

30. Tycker du om kaffe?
Nepp. Har inte blivit så vuxen än! Hehe

31. Vad dricker du till frukost?
Juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Jag sover helt längst in mot väggen.

33. Kan du spela poker?
Poker ??

34. Tycker du om att mysa/kela?
Mmmm jaaa!!! Myyyys!

35. Är du en beroendemänniska?
Jaaa, jag är beroende av massor!!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
En som gick i min förrförrförra klass, och Amber som bor i Canada, en fd brevkompis faktiskt !

37. Vill du ha barn?
No se.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelskan sitter hyfsat, sen kan jag väl säga några ord på italienska, spanska och tyska , portu hahah mandarin XD japanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej bara sett farmor åka iväg i en.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng! Man vet aldrig vad som lurar på botten annars! Men havet är där jag hör hemma !

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder!!!!

42. Äger du dyrbara smycken?
Jaopp ;)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Palla tv, det är väl när fotbollsprogrammen rullar igån, då e jag som klistrad !

44. Kan du rulla med tungan?
Det tror jag!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
:O den var jobbig, alla mina vänner e ju roliga på sitt sätt ^^

46. Sover du med gosedjur?
Nej slänger ner dom på golvet innan jag somnar, nu har dock den stora nallen flyttat in igen :O en nalle puh, på 1 m hahahah

47. Vad har du för ringsignal?
eh eh eh- nothing else I can say med Lady gaga.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

På vinden.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En bricka, morgon rock hmmmmm ballongpump XD

50. Flirtar du mycket?
Alltså inte vad jag vet, eller tänker på. Men visst jag gillar väl det ...hehe

51. Kan du byta olja på bilen?
Ofc !

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Hahahahahahahahahaha :O nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
" Expert på att rodna"

54. Läser du dagstidningen?
Bara del tre på GP. Ibland sporten !

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nix.

56. Dansar du i bilen?
Jaa visst e det inte längst bak i taxin så e det i Limmon =)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM. Skiter i vad alla säger.... Jag ÄLSKAR den kanalen!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hmmmm, vette tusan, minns inte hahahah.

59. När var du i kyrkan senast?
På en begravning.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
BJörn <3333

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Fyra dagar tror jag...

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Tobbe och Danne när dom hjälpte mig !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0