The end !

Ojoj en halvtimma går fort. Har faktiskt fått en hel del frågor, trevligt trevligt !
Börjar besvara dem nu =)

Alexandra = Heeeej :) är galen i din blogg. Äntligen tid för frågor. Jag undrar hur lång du är och om du använder smink, du ser så naturlig ut ... Kram

* Hej Alexandra, jag är endast 1 meter och hela 52,2 cm. Smink använer jag flitigt dock vill jag se väldigt naturlig ut. Foundation, mascara, rouge, ögonskugga m.m. Tack för att du läser min blogg.


Lovisa = Vad har du för hudcremé och så ? Vilken är din favorit ?

* Jag har många olika hudkrämer faktiskt. En för olíka behov. Favoriten, eller jag har två favoriter, den ena är Oliv naturell och den andra kommer från Nuxe.


JennyL = :D <3 din blogg. Kort klänning eller kort kjol ?
Svart, eller färgglatt.


* Hej Jenny, jag är nog mer för kort klänning just för att det är en klänning.. På sommaren är jag mycket mer för färger, starka pasteller m.m. Men jag klär bra i svart så det är en färg jag kan ha året om. Tycker mycket om vitt med.


Johanna =  Läste i ett tidigare inl att du jobbar med manikyr och så.. gör du det än ?

* Ja det gör jag faktiskt, mest på fritiden men det händer då och då att folk ringer mig för att de vill ha manikyr. Jag tycker att det är jättekul, just nu håller jag på med mina egna studentnaglar, riktigt kul med något eget så.


Emmmss =  du pratar alltid om denne lilldanne har ni något på gång, eller har du kille ?

* Lilldanne är en av mina bästa killkompisar faktiskt, han har tjej vid namn Linnéa. Jag har någon på G ja, mer om det senare kanske =)


Michaela = Hej. jag undrar hur många olika stilar du provat på genom åren ?

* Hej =).... ojoj det är en del, jag har nästan varit hippie, sen hårdrockare, punkare  en slämg med, lite femo kanske, mysismänniska och nu är jag jag mer eller mindre. Blandar mode med min egna stil.


Lina Danbergsdotter = Love this blog ! Hur många skor har du ?

* Hej !  Tack så mkt :D    Ja du det vet jag inte exakt, springer och kollar nu, kan vara kul att veta själv....kom fram till 58 par skor.


DOUBBle G = Hur många parfymer har du och vilken är favoriten ?

* Ojoj ännu en räkne fråga..... 12 st har jag, och många favoriter, men de jag använder mest är Vera Vangs nya Look och Naiomi Campbells cat deluxe.


Chilli =  Vem är din favoritmode designer ? Hur många märkesväskor har du hemma, vilka märken ?

* Hej, jag har en del märkesväskor, jag kan på rak arm säga att de jag har mest av är Friis and Company. Sen är det Tiger, Dior, Björn Borg, YVL mfl.


redlipsblueeyes = har du några piercingar som du inte visar på bild ?

* Faktiskt inte, har bara hål i öronen, 5 i det vänstra och ett i det högra. Dock har jag haft hål i naveln, vill ha i näsan igen.

äppelkaka = vart kommer du ifrån ? R.i.P din mamma...tråkig historia ....beklagar.


* Tack för visad sorg. Jag kommer från Brasilien, från en stad som heter Recife i Pernambuco.

Prinskorv = Vilket är det dyraste plagget eller sakerna du har hemma ??   LOVE YOUR BLOG GIRL

* THANKS =)     Ojhoppla, inte den blekaste faktiskt. Har ju mobilen, I-poden  men de brukar ju vara dyrt så det dyraste jag har hemma som jag vet just nu är min Tiger Of Sweden väska som jag köpte på rea för 4000.


Näkken = - är du oskuld ? - Favorit Kondom ?  - Favoritställning ?

* Vill man ens svara på detta ???
Nej jag är inte oskuld. Kondom ? P-piller.   



Anonym =kan du göra smink , step by step :D ! vad ska du ha på dig på studenten/bal ?

* Visst kan jag fixa smink, kan nästan utlova både på lördag och söndag att jag visar steg för steg =)
Och på Studenten skall jag ha en vit klänning mes spets, ett rosa band i midjan, m.m   Kan lägga ut bild på det i morgon om så önskas :D   Något speciellt tillfälle du vill ha sminket eller skall det bara vara vardagligt ? Kanske skall göra för båda =)



Tack alla ni som ställde frågor, svara gärna på fler.
Udda som lite mer normala frågor.
Puss



 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0