TO THE LEFT, TO THE RIGHT.....

Dagens dresscode :



 

- Vitt linne, köpte jag på H&M igår =)
- Mina älsklingar till skor <3
- Ring D&G
- Armband ur och penn samt mallorca.

Tog min jeanskavaj till, precis samma som jag hade igår.





På bussen med min älskling ^ ^,

Nu skall jag bege mig till bussen iaf, skall åka med philip =D
Senare idag skall jag träffa Malin, vi skall beställa tid på Twohearts i Kungsbacka massa bus haha, sen blir det till en fika på bryggan vid fyren igen, vårat sommar ställe.

Har satt ett förbannat Compeed skoskavsplåster på bröstet för att jag fått ett jack från nåt, men minns inte va :O
Måste vart i lördags iaf !!  Tusan med !
Jag hoppas verkligen att det inte syns allt för mycket !

Hej hopp, Filosofi uppsats lämnas in idag med ;D   var klar redan igår jag !!

Ha en toppen dag
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM TILL SSKOLAN

2009-06-02 @ 09:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0