5h left !!

Okej, jag har sovit jätte gott inatt, godare än jag trott !

Nu sitter jag här med en ansiktsmask på, ny duschad och sommarklänningen är på !
Nymålaqde naglar och ett glatt humör.

Det har just slagit mig att allt jag gör just nu är för sista gången på 5v. GALET !

Egentligen har jag inte tid att blogga nu, för jag måste fixa med det sista.
3 kg skall bort från packningen ! Hur ??

Coco Chanelle har kommit fram, kenzie hittade henne =)
Så kl 22.30 bar det av till Bästisen för att lämna henne på "kollo".

Malin var här i går kväll. Vi lagade thaimat ! Underbart gott, sen tittade vi på Kung Fu  Panda ;D
Ett bra sätt att spendera den sista kvällen på.
- Daniel du vart saknad !!!!!!!!!!!!

Kommer sakna min änglar !
-  Ni vet vilka ni är !

Puss och kram på alla läsare, nästa anhalt Mallorca med Palma som destination !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0