Dags att sova..

Nu är det verkligen dags att sova, anledningen till att jag inte kommit i säng än är för att jag laddar min Ipod...måste verkligen se till att hitta min väggladdare igen...

Kan ju inte somna från datan heller, fläkten e ju inte precis tyst.

Kenzie sover redan... så jag antar att jag med borde.. Får la ladda klart i morgon bitti...

-------------------------------------------------------------

I morgon sker följande :

* Vaknar
* Fixar till mig
* Lägger upp dagens outfit ( vilket fick mig att komma på att ladda kamera batteriet )
* Tar bussen till stationen ( 06.39 ), sen tåget till skolan ( 07.28 )
* Har rättskunskap ( 08.15- 09.45 ), sen mf  ( 10.00- 11.00 ) och sist eng C ( 12.15-13.15 )
* tar tåget till Kba ( 13.34 ) där jag byter till pendeln
* Hoppar av vid Ikea..köper den där hyllan jag spanat in, kanske 2 av dem
* Åker hem och smackar upp åbäken
* ringer bästisen
* plugga
* Sova--- antagligen inte förns runt 2


Tror det var allt ;D.

Nu skall jag hoppa i bingen iaf...

Godnatt och Puss på er kära läsare.. ♥





Ny dag....nya tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0