Denna dagen blir bara värre och värre.

Kommer hem och märker att saker och ting inte stämmer, här har hänt saker i helgen som inte kan förlåtas med ord.
Jag vet inte vad ja skall säga, jag tycker bara att pappa kunde byta plats med mamma. Mamma skulle aldrig bete sig så som han gör.

Jävla AS !



Tog bussen in till stan, köpte ett hundrakort och tog pendeln in till Göteborg.
Träffade på Jonas som jag inte sett sen han tog studenten i somras, lika fin som alltid !

Skulle träffa pappa iaf, sätter mig i bilen och blir kallad EMO, sen när har jag blett ett emo??

Jaja, vi åkte till stenhuggaren för att välja ut en gravsten till mamma, Vi valde en fin och ljus.
Får en ritning sen så man ser hur det blir exakt med hennes namn och så.

Stämmningen i bilen var inte precis den bästa. Men men, jag funderar på hur länge jag kan hålla tyst om att jag vet.
Men men.

Kom precis hemma, sitter och lyssnar på Linkin Park - Place for my head , som det EMO jag är !
Just nu finns det ingen jag tycker så illa om som min äckliga pappa !

- Pappa om du läser detta kan du fan ha det, alla förtjänar att veta vilket jävla svin du är !

Så fick man ett sms för ett tag sedan, där det står att ja å danne gjort nåt på festen, Asså vad fan, han har flickvän och vi lovade varann att inte göra nåt... Vi redde ut vissa saker och kramade om varann som vänner... Mattias påstår att man får pussa sina vänner på kinden, vad gör då en kram okej  det kanske var många kramar men vi är Bara vänner för 17 ! ...herregud... Denna dagen är den värsta på länge.


// Malin den vansinniga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0