Denna, eller den ? Kanske den ? Nej ! , Denna ?? - Tusan

Nu sitter jag här med väldens längsta packlista. Grejen är att den skulle kunna vara längre med tanke på att vi skall vara borta i 5 hela veckor. Men de futtiga 20kg man får ta med är ju vad jag har när jag åker till Sthlm över en helg !
Panik, Panik.... Jag betalar gärna för några extra kilon så man iaf kan få ner allt som behövs för 2 veckor.

Listan :

- Allmänt

*  Bikini x 2, 4
*  Klänningar x 6
*  Shorts x 4
*  mysisdress x 1
*  trosor x 100
* bh x 10
* Sandaler x  2
* gympaskor x 1
* partyväskor x 1
* liten annan handväska x 1
* Smycken x jag vet inte vad
* Leggins , svarta x 3, vita x 2, spets x 1.

- Hygien artiklar

* duschcremé
* tvål
* schampo + balsam
* deo
* tandborste
* mellanrumsborstar
* tandkräm
* tandtråd
* rakgél
* hårborttagningscreme för duschen !
* rakblad
* tamponger
* body scrub- coco + lime ♥
* Body lotion 

-Elektronik :  

* Mobilladdare x 2
* Kamera laddare
* Batterier till den andra kameran
* cam
* Usb sladd till Ipoden, kameran och mobilen !
* Datorn ofc !


-Övrigt :

* Reseapoteket :
- Ipren
- Myggmedel
- Plåster, vanliga + skoskavsplåster från compeed
- Sololja  tror 15 räcker för mig !
- Aftersun
- En svalkande aftersun när man brännt sig
- Imodium för magen !

* 3 böcker
* Block till lektioner
* pennor
* sudd
* Psykologibok


VIKTIGT :

* Pass !
* Försäkringskortet !


Tror att ja fått med det mesta nu :P
Har ju packat innan, så nu skall det packas upp igen och göras om !
Är det någon mer som gör på detta sätt ?
Packar några veckor i förväg och sen packar upp, och om igen ?

// Den eviga packaren

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK :D

2009-03-24 @ 16:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0