Dubbel tusan.

skulle skriva klart mitt p-100 i natt men kände att det skulle räcka om jag gjorde det på morgonen, så jag somnade och vaknade vid halv 6. Glad i hågen och utvilad, startade jag datorn, bara det att displayen var förstörd. Mitt i natten hade alltså Kenzie hoppat ner på skärmen så den spruckit.'

Tusan ! så där satt jag, och inte visste jag vad jag skulle göra.
Paniken utbröt  och med den kom ilskan.

Skrev arbetet för hand, och gav mig ner till skolan, bara det att jag missaat helt att det skulle vara inne kl 12.00 så vem kommer där vid 1 , om inte Malin !

Pappa och jag har tittat på datorer idag. Skall köpa mig en liten i morgon, perfekt för resan å så.
Nog skall det bli bra alltid.

Växlat in lite monedas idag med, passet är framme och allt är klart ! Jag skulle kunnat åka i natt om det inte vart för datan, men men. Så nu vet alla hur det ligger till.

Ingen blogg och ingen msn förns i morgon, kanske på söndag.

Ha en bra helg alla läsare '

Puss och kram <3

// Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0