Finner inga ord.

Ja som ni alla vet försov jag mig i morse.

Så gick ja till bussen som går 09.20. Toppen och då hade våran turism pågått sedan 8.15.
Innan jag gick fick jag ett sms från en i klassen om att jag skulle ta med en tröja.
Ner med den å sen går jag, när ja suttit på bussen i ca 10 min får ja ett sms om att vi kanske inte har lektion, snarare ( det går rykten om ) . Men kolla upp det då liksom så jag kan hoppa av bussen. Så tar det lång stund för denna människan att kolla upp det.

Men jag bestämmer mig för att åka ner, för tydligen skulle läraren gå igenom saker för provet, vilket jag sa till denna personen. Så precis när jag skall sätta mig på tåget kommer ett sms om att dte inte var nån lektion alls. Kunde man inte kollat upp det innan med tanke på den resväg jag har.

Så jag vänder och åker hem.
Och får veta en annan sak som vänder upp och ner på hela humöret.
En sak jag inte tänker hålla tyst om.

Varför åkte jag hem ?? Eller hem och hem. Där man tidigare bodde.


Har vart ute en bra runda med hunden, ätit frukost.
Nu skall jag ta en välförtjänt dusch och sen plugga inför provet på torsdag.

Skall in till Götet ( Göteborg ) sen och följa med pappa och välja ut en gravsten till mamma <3

Vad är detta för en jävla dag ändå ?!

Skriver sen.

// Malin ....


Lucas Miss You !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0