Flängande..

Skulle med bussen i morse ju, skyndade iväg...ser bussen  nere på vägen, börjar springa, ser hur bussen kör förbi och inser att jag måste ta 731 istället, okej dom e inne samtidigt men Philip satt ju på 734 !

Jaja, så kom jag till stationen iaf. Tog tåget ner och kom 5 min sent.
Tittade på film i Geografin, den filmen om Pompeji, vet inte hur många ggr jag sett den men blir alltid lika impad och förskräckt.

Sen hade jag den trevligaste Filosofi lektionen på länge faktiskt !

Så kom det, det där provet i Rättskunskap.
Gick la bra, hoppas jag !

Gick en vända på stan.. Klart man har shoppat igen :P
Men nu är det saker till Mallorca, så det känns viktigare.

Tog tåget till Kungsbacka, mötte Anki på K-mässan.
Gick runt och shoppade lite där med.
Sen satt vi och fikade ett bra tag, så mysigt. Det får vi göra oftare Anki ♥

Åkte hem och skulle precis gå in när jag insåg att jag inte sett mina nycklar på hela dagen, jag hade låst in dom i huset så där satt jag och väntade tills pappa kom hem ! Inget batteri i mobilen hade jag heller så jag kunde inte ringa.

Gick ut med Kenzie, ätit lite och nu kollar jag en grej på en högskola.
Sista anmälnings datumet är den 15 april, vilket är när vi fortf e på Mallorca, så jag måste göra det denna v.





Lite smått !
Pyamas till Mallorca med Hello Kitty på, H&M.
Badbyxor Stadium !
Små bikinitrosor H&M
Korta Leggins svarta Indiska
Tåring, armband, örhängen och fotlänk Ur&Penn.
Foundation och sminkborttagnings medel Essense



// Malin med resfebern !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0