Fredag :D

PANIK PANIK PANIK !   DET ÄR FREDAGEN DEN 13 IDAG !!


Åh herre sikken dag det var igår, snökaos
Det snöade säkert bara för att jag köpte ett par tygskor ! 



- Blir nog ett par blommiga, och ett par vita med ! 
- 199 :-

 Och inte nog med det, det var studentfest  100 dagars !

Jag orkade dock inte gå på den, hade inte något att ha på mig heller. Visst hade jag letat hade jag hittat något men när inte kompisen går, är det inget kul.

Istället fick jag gjort lite nytta, städat ur garderoberna och fått  ordning i rummet.
Malin och ja var ju på Ikea i onsdags. Toppen kul det !








Jag hade hoppats på att snön skulle vara borta när jag vaknade, men nehe !
Tur man har stövlar för sånt här väder :)


Nu i veckan fick jag hem min lilla pärla ! Mina damer och herrar , studentmössan har kommit !
Inte bara den  utan kläderna med !




Idag skall jag in till stan och köpa mig en resväska och lite kläder till Mallis !
Nu är det nära mina vänner, bara 16 dagar kvar !

Skall byta lakan och hoppa in i duschen tänkte jag...
Skriver mer sen !

// Kram Malin ™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0