Fredag = taco afton

Så har det hänt igen, att jag inte hunnit med att blogga.
Men nu så.

Vaknade kl 11, har studie dag !

Städade i panikfart.
Skulle åka och handla mat till kvällen innan Malin skulle komma så jag skulle kunna göra mig i ordning.
Så på vägen hem från affären slog det mig att jag glömt hälften !
Men jag fick lösa det senare.

La in maten i kylen och fixade till mig.

Så kom Malin hit, vi satt å pratade ett tag.
Sen skulle vi åka och handla det som jag glömde, men det gick ju fin fint ! ;D
Ingen här, ingen där.... Vi fick kickat igång den gamla skorven och fin fint gick den iaf.

Så kom vi hem till sist, började med maten !
Så kom Daniel och hans söta tjej Linnéa.

Sen kom resten av gänget dvs : Lange med Alexandra ( Alex ) , och Sebbe.
Saknad var min lilla Tummlis ( Danne )

Vi satte oss ner och började äta, satt säkert 2h vid bordet :P
Mycket skit snackades det iaf, hahh ...Och stackars malin som var kvälles offer :( ...

Så flyttade vi oss till Fotöljerna, jag fick känslan av att jag får köpa en soffa i stället ;D
En stor typ 10 pers soffa med Divan vill jag ha ! Vem följer med till IKEA ??

Kl 11 drog Lange å gänget, kvar var Malls, Danne å Linnéa.
Och lilla Malin satt och sov i fotöljen..

Så drog Roos å Linnéa.

Malin sov i den stora sängen, och jag gick runt och städade undan.
Vid halv 1 var jag klar med allt.

Nu skall jag nana...

Tack för en underbar kväll

Ni är dom bästa



// Puss och kraaam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0