Lördag morgon.

Totalt kaos i hjärnkontoret !

Jag vaknade till i natt, började prova alla mina Bikinis. Jag vet att jag inte kan ta med alla, men så började jag fundera på om jag skulle ta en som passar nu i början när man är lite " blekare"  eller en som ser bra ut när man är solbränd !

Inte så men nu har jag färg kvar sen Brasilienresan så nog ligger jag steget före alltid. Man kanske skulle ta den som passar bäst när man är solbränd.

Eller nej ja tar 2 av varje :D
Dagens dilemma !


I kväll är det 20 års fest hos en kompis.... funderar på om jag skall gå eller inte. Innerst inne vet ja att jag måste bli klar med mitt P-100 arbete !

Men jag kommer ändå inte sitta med det hela helgen... men ovanpå det måste jag plugga på Mf provet som jag inte gjorde i torsdags..

Så det får bli en hemma kväll iaf.

Nu skall jag bara bädda och sen börjar jag plugga.

Kram


Sommar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0