Mallorca dag 1.

Kom fram igår kväll, samlades utanför hotellet, fick våra nycklar sen belv vi indelade i våra grupper.
Satt och åt med de i gruppen, helt Ok ! Trevligt folk.

Senare gick vi ut och letade efter någonstans att köpa något, vi hittade en affär en bit upp på gatan där vi bor.
Köpte lite drinkar ( Smirnoff, Baccardi och Vodka ) Inget leg.
Å lite chips och så.
För de som skulle ha cigg var det lite svårare, det fanns typ inte att få tag på, tur att man inte har det problemen.
Så gick vi upp på rummet, jag bor med Madde.
Malin J och Lisa följde med upp.
Vi åt chips och drack lite samt spelade UNO.

Sen packade jag upp mitt och så var det läggdags.
Madden och jag låg och tjötade en bra bit in på kvällen.
Så somnade vi, efter typ ett tag hörde man några som spelade gitarr vääääldigt högt. Kunde knappt somna om !! Irriterande.


Men men sov gjorde man iaf.
Vaknade av alarmet och kände att mitt vänstra öga var tungt. Det var svullet, såg ut som en boll !!
men det var la bara att kamma över luggen och se glad ut.

Gick ner till klassrummet, började med info, sen var det projektarbetet. Satt i våra grupper.
Senare gick hela gruppen upp till Alcudía stad, vi gic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0