Onsdag kväll

Är trött som tusan, har inte vart i skolan idag heller  utan bara sovit....
Så nu skall jag ta bort allt på sängen och ladda för den sista skoldagen ´för denna v.


Min bästis Malin har skaffat en blogg nu , välkommen in i värmen malls <3

www.skarabe.blogg.se


 Här är iaf min nya lilla pärla

Min Samsung SGH-F480






Jag har en sak jag vill prata med någon om men vet inte vem, Madde vet ju, Lange med men ändå.
Jag är så förvirrad.....


Jag får helt enkelt prata med någon om det när jag känner mig redo.


Nu skall jag prata med Lucas <3 sen sova...Behöver det tror jag.

Jag tänker göra ett försök att gå till skolan imorgon, men har jag så ont i morgon som idag så går jag hem...

// Den lilla tjejen med de stora orden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0