Onsdag morgon

Hmmm... filosofin sov jag bort !
Försov mig igen, pappa knackade på dörren innan han gick, och efter som vi börjar halv 11 räcker det om jag åker med 9 bussen. Då kan man ju iaf sova till kvart över 8 tänkte jag.

Sagt och gjort, vaknade för 10 min sen, helt galet !

Jag skall snabba på så jag hinner ner till turismen iaf !

Skall träffa Malin med, blir en tur på stan och så skall vi till ÖB.

På kvällen är det ju Mallorca träff nere i Varberg för alla föräldrar, om förälder skall pappa gå.
Det kan nog vara nyttigt med en sån träff så föräldrar har koll med.

Så jag och Malin bestämde oss iaf för att ha pluggkväll !
Så det skall inskaffas massa gott, vi skall nog göra en sallad ! Underbart gott !

Marfkadsföringsprov imorgon med, egentligen känner jag för att sitta hemma och plugga på det, eller jag inte bara känner för , jag vet att jag behöver det . Vi får se hur det blir med Turismen.

Men nu skall jag äta frukost och snabba på lite.


Igår lärde jag mig nåt bra : eftersom det händer så mkt i livet just nu funderar jag på att skriva det i en dagbok. Varför inte, så idag skall jag införskaffa mig det ett ordentligt block !
- Mamma sa ju det med, när du inte mår bra skriv ner det, jag började ett tag.. funderar på att läsa igenom den och se vad jag skrivit.
Hon ville också att jag skulle skriva en bok, när jag hade ork.. jag började men den är långt ifrån klar.
Kanske kan mina dagboksanteckningar leda till ett slut.

Så nu är det slutskrivet med vissa saker, för viss info behöver inta alla ha tillgång till, det räcker om jag själv har det.



Skriver sen
// Malin sjusovaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0