Onsdag.

Herre gud, det var ett tag en jag bloggade nu.

Ber så mycket om ursäkt, men det har vart så mycket med skolan och annat vid sidan av.

Livet har visserligen fortsatt som vanligt, shoppat, lagat god mat, träffat vänner, haft prov.


 Vet inte vad jag skall skriva om idag.
Har ont i magen som tusan iaf...vet inte varför.

Tänkte lägga upp bilder på allt jag köpt det senaste.

- behöver några minuter på mig att fota det dock men det kommer.


Jag vill också tala om att jag har nytt nummer inkl ny mobil.

De som borde ha mitt nya nummer har det ( hoppas jag ) annars står det på msn.

Klart att alla mina vänner måste ha det =)
har äntligen dissat Telenor och bytt till Tele2 ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0