Starta Paniken - Snart Mallorca jU !

Nu kommer lite Mallorca info. Det är ju faktiskt bara 9 Dagar kvar !!

Flygtider och avfärd:
Måndagen den 30/3   kl 13.50 flyger vi från Göteborg City Airport ( Säve) , byte i Berlin och landar på Palma flygplats ca 19.05. Buss till hotellet.

Arbetsdagar :
En normal arbetsdag på Mallorca

* Fmpass : 9-12
* Siesta : 12-15
* Empass : 15-18

Ämnen :
Försäljning och service    50 p
projekt och företagande   50p
psykologi                             50p
turism                                   50p



Praktik :
Under vistelsen på hotellet skall du ha praktik.
Praktiken innebär en mängd olika sysslor alltifrån reception, bar, kök, restaurang, städ till vaktmästeri. En dag i veckan praktiserar du tillsammans med din övriga arbetsgrupp.


Boende :
adressen till hotellet :
Alcudia Garden Aparthotel
Avda. de la Playa, 1
07400 Port D´Alcudia, Mallorca, España.

( tel nr till mitt rum kommer senare )
 


www.gardenhotels.com

Vi skall bo i lägenheter för 2.
I lägenheten finns telefon som fungerar som interntelefon samt till att ringa hem.
Lägenheten består av ett sovrum, kök, vardagsrum och balkong.

Hemfärd :
1/5 kl 21.00 från Palma flygplats med beräknad ankomst till Kastrup flygplats 23.55
Transport från kastrup sker med buss. Beräknad ankomst till Drottning Blanka kl 03.00.


Så måste man ju ha lite bilder, så ni kan se vart jag befinner mig i 5v.






Som sagt 9 dagar kvar, det är nu man börjar få resfeber och panik.
Jag har packa min väska 2 ggr om, men nu skall den packas en gång till, och på fredag skall allt vara klart, på måndag tar jag det sista !

Är så nervös, fy tusan....


Nu skall jag fixa till mig lite, och göra i ordning i rummet sen bär det av till stan för att köpa Fotopapper och bläckpatroner.

Hej å hå, solbrillor på, nu är det våååår !

// Malin Almquist, från ett Onsala med klarblå himmel och strålande solsken !

- Återkommer senare med

* Shopping bilder
* Packlista
* Nagelvård.
* Resfeber

Grattis Madelene ( purple, lila ) Bengtsson på 19 års dagen <3

- www.madelenebengtsson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0