Tisdag

Vaknade lite sent, men sov ganska gott. Somnade dock med ont i magen, väldigt ont !

Tog bussen in till stationen, och hann precis med 7.28 tåget ner.

Vi skulle ju på Mallorca träff idag nere i Falkenberg.
Bussen gick vid 8.15 typ....

Där nere delades vi in i grupper och fick fika å så.
Sen " lekte vi lekar " ...Helt ok.. bättre än skola iaf ;D

Åkte tillbaka till skolan .. där fick vi en överraskning som var till duga , berättar mer om det sen !

Men jag köpte en sallad så följde jag med Madde hem, åkte tillbaka för att ha Rättskunskap... Gick upp till Bromma för att kolla om det var nån där men det var det inte, så vi gick till personalrummet och hörde med Mikael ( läraren i rättis )

- Men då visade det sig att vi hade nya tider !??

Men va , ingen har sagt något annars hade vi ju kommit i tid !
Arg som ett bi blev man, klart att man talar om sånt för alla i gruppen, tydligen inte..TACK SOM 17 !

Så gullig som han är lilla MIkke fick jag och Madde en privat lektion i Rättis :D
- Tack Mollisen <3

Satte mig på tåget och åkte hem...hade ingen I-pod med mig, heller inget batteri i min mobil, och heller inget headset till min gamla så det kändes konstigt utan min musik men men ... Underbart att vara hemma själv igen !
Kenzie är gladare än vanligt !

Var ute med honom en vända, sen tog jag en välförtjänt dusch !
Nu skall jag plugga, sen får vi se om man får besök !

skriver sen

Lucas kom hiiit nu, klarar inte en dag till !

// Malin den ......

Kommentarer
Postat av: Lucas <3

Malin ! ATE EN sexta-feira! Está livre esta noite ?? Me gustaria fonar a tí ? Te amo mi prometida.. beso ! <3<3<3<3<3<3



Muchas Brasos de garo, julio e Franciva !

2009-03-10 @ 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0