Torsdag. En dag som började nere men som slutade på toppen.

Vaknade försent....hann ändå duscha !
Bussen han jag med också, var tom där lite innan.

7.28 tåget gick långsammare än vanligt kändes det som.

Har min I-pod på shuffle så helt otippat kom Braveheart  theme upp...Och jag började tänka konstiga tankar.
Jag såg mig själv iklädd sådana kläder som kvinnorna bar på den tiden.. ståendes på en hög kulle med vajande gul/brunt gräs... tänk att bara få rida runt där....

Ja ibland undrar jag varför jag inte satsade på estetiskt istället.
Hade jag inte valt det hade jag tagit dans eller design.

Men nu går jag turism och det är inte fy skamm det heller, för som ni kanske sett det på min nedräkning här till vänster åker jag snart på utlandspraktik med klassen, och de från Falkenberg och Halmstad med.... Någon som känner nån där ifrån som skall med ??

Rättskunskapen idag var helt okej.. eller den är alltid det bara att jag verkligen inte var på topp. Jag fattar inte hur det märks så tydligt, Mikke frågade direkt om nåt var fel..... Han har inte kännt mig så länge ändå märkte han det. Fattar det inte...

Marknadsföringen var okej med.

På rasten gick jag ut på stan lite, köpte mig ett armband, solglasögon och ett halsband.
( kamerabatteriet är inte laddat men jag skall ha det på mig på lördag så då kommer bilder )

Köpte en sallad till lunch, satt å mumsade på den medans jag genomled engelskan.

Åkte till Kungsbacka igen... träffade Daniel där.. Pratade lite om helgen å så =)
Så hoppade jag av vid kyrkan jag med för att handla på Hemköp så hör man en bekant röst..
- Hej Malin !
Hmmm. så slog det mig att det var Malla, min gamla klasskompis ;D

In på Hemköp gick vi, köpte lite att äta och så skulle jag ha de där goda naturgodiset .. Malaco Truly Jucifruit eller vaddom heter.. klart jag inte nådde... så jaha så fick man be sin långa vän ta ner.. Genom hela högstadiet fick jag höra att jag var kort....å det kändes en aning B att behöva be om hjälp :P

Men så bra det blev till sist....Ut går vi och bestämmer oss för att gå hem. Ganska skön promenad.. var ett bra tag sen jag träffade min Mallis !



Hem till mig för att ställa in kassar å väskor... så tar jag på Kenzie kopplet och följer Malla en bit hem.

När jag kom hem var jag så frösen att jag la mig under täcket och somnade till. Vaknade runt 19.00

Nu håller jag på att packa inför helgen...Och lite annat kraffs. Skall ringa Mattias med, eller han får ringa mig ;D.

Så blir det till att sitta uppe ett tag om jag orkar, är ledig i morgon men skall på Bouppteckningen kl 11. Innan dess skall jag hinna köpa en sak till en kompis.

Men Over and out for now.

// By Malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0