Upp och ner, spännande dag

Var hos veterinären idag med Kenzie, han har blivit bättre så kuren skall avslutas. Nu skall han börja med Omega3 för djur. Hoppas han blir bättre i pälsen nu, han e ju känslig i huden.

Började morgonen med en Chocofe som jag kallar den.
Varm mjölk, Oboy, vispad grädde prefekt fluffig och slutligen kanel.
Till detta tar man Digestive Kex :) Toppen.
Kanske inte så nyttigt men gott.

Mumma :D

Sen hände något alldeles extra.
Philip å jag var ute å Gleed i solen, Åkte bort till Oasen, köpte godis och läsk. Toppen, nervevade rutor och vinden i håret, åh nått kärringstopp  hah.

Kom hem och njöt lite i solen på framsidan.
Toppen,
Gick en rejäl runda med Kenzie i vårvädret, underbart.

Packat om för typ 100 gången, nu är det klart ;D
Känns så jäkla bra !

Sovit en stund med, nu röjer jag lite, dete stökigt igen ! fattar inte hur jag lyckas.

Laddar inför fredagen då det blir utekväll med Malls, lördagen med resten.

Skall faktiskt sitta uppe hela natten inatt och plugga på P-100, sista rycket nu !
Yes.

Puss och kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0