Ny inskaffat



De guldiga med nitar kommer från ur & penn
De svarta blommorna från Glitter ( Kungsmässan)
Armbanden från sisters och Glitter.
Det övre är från sisters.



- Scullcandy lurar 199 :-
Till min I-pod =)



2 sjalar från H&M
- leopardmönstrad med rosa rand, en nougat färgad underbart skön att vira om halsen !



- en liten väska från Scorett



- Min andra lilla pärla, använt den varje dag sen jag köpte den, Friis And Company.
KÅrlins...



Ett foto album till Tu3.
Skall sätta in alla kort jag tagit, och den dagen då vi skulle klippa ihop tsm skall det bli klart !
Köpt på Wettergrens !




Nya handskar också från Kårlins...



Som den bokmal jag är Har inte bokrean gått obemärkt förbi.

Jag har köpt 8 böcker ( pocket )

* Meg Cabot : Babbeldrottningen
* Cecily von Ziegesar : An IT Girl novel ( engelsk, finns i uppföljare )
* Roberto Saviano : Gomorra
* Candace Bushnell : Lipstick Jungle
* Meg Cabot : Prinsessa i rosa -- uppföljaren av En prinsessas dagbok, detta är nummer 5.
* Katarina Von Bredow : Expert på att rodna
* Jenny Downham : Innan jag dör

Sedan en lite udda pocket
Svarens bok heter den, man skall fråga den saker sen hålla på den och vänta med att öppna tills man är " redo " då öppnar man boken på måfå och får ett svar.

Jag har testat 2 ggr än så länge och det har funkat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0