Vart tog våren vägen ?

Vaknade för någon timma sen, sovit ganska gott inatt faktiskt.
Det blåser och är molningt ! Men någonstans skymtar solen iaf.

Har irrat runt i garderoberna, har så mkt sommar kläder nu inför Mallorca att jag har svårt att få inpiration till våren som precis har börjat här.

Men jag hittade något iaf, jag följer inga trender alls idag... Bara min egna stil ..

Dagens Outfit



Jeans jacka från Crocker Mammas en gång i tiden.
Vit klänning från Noa Noa
Skärp, flätat i ryggen från Gina Tricot
Halsband från H&M
Jeans liknande leggins från Bik BOk.
Väska ( minns inte ) I Varberg nedanför Kvantum !!

Hoppas v i ses på stan !

Ha en bra dag kära läsare

// Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0