07.54

Har precis vaknat av att kenzie var törstig...galet.
Idag har jag mycket på gång, skall slappa fram till 12 sen skall jag köra igång med storstädning här, sen skall jag äta och sedan dra till gymmet, som belöning blir det en vända på stan, sen skall det betalas lite futtiga räkningar....så skall håret slingas..... sen kommer resten av kvällen bli enormt negativ !!!!   Vad fan vet jag.

Så dagens måste :

[x] Titta på top model 7.
[x]  Börja städa toda la casa.
[x]  Äta
[ ]  Gymma
[ ]  Mini shopping
[ ] Räkningar
[ ]  Slingor 



I Majorna !

Spray tanning

(eller soldusch på svenska)

Inför festen eller bröllopet: Bli vackert brun på 5 minuter med soldusch.


Våra priser är nu:


Helkropp
1 person 250 kr
Par 400 kr


Halvkropp
1 person 150 kr
Par 250 kr

Ring 031-24 00 71 eller 070-764 00 71 för beställning!


Förberedelser och tips inför spray tanning

· Peela kroppen och ansiktet.

· Använd inte lotion, smink eller deo.

· Klä dig i mörka, löst sittande kläder i bomull.

· Färga inte ögonbryn/fransar före.

· Raka dig minst åtta timmar innan.

• Undvik att bära linser och smycken.

Efterbehandling och tips

· Vänta 12 timmar innan du duschar.

· Undvik långa varma bad och duschar.

· Undvik fysisk träning samma dag.

· Undvik krämer med AHA-syror och peeling.

· Raka dig inte direkt efter behandling.

• Smörj in dig minst två gånger per dag och klappa huden torr när du har duschat. .

Tänk på att behandlingen inte ger skydd mot UV-strålning, du måste fortfarande använda solskyddsfaktor när du vistas i solen.


Hmmmm mycket att tänka på där, men snyggt blir det.   Min bränna har hållt i sig iaf ;) Kanske blir en soldusch med Angie idag om jag får knött i det i schemat .....

Men nu blir det som sagt lite topmodel här =)
Vi hörs senare ....
Puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0