Aaaaaah pustar ut rejält !

Så var tänder borstade, kroppen nyduschad och håret nytvättat....perfekt. Nu skall jag bara lägga mig i sängen och njuta, läsa min bok och sen sova riktigt gott.
Chanelle verkar vilja sabotera för min perfekta kväll då hon kubbar runt i hjulet som en liten blå!! Ställer in henne i badrummet jag =)

I morgon sker en hel del, skriver om det i morgon, om jag hinner :O


Kanske skall ta morgonens schema iaf :

*  Vakna 04.50   ta vitamin drink och äta frukost
* 07.00 åka till stationen
* 07.28 ta tåget till skolan :O
* 08.15-09.45   Turism
* 10.00-12.00  Marknadsföring ???
* 12.50-14.20 Engelska
* 14.30 tåget hem om inte jag för chansen att åka hem i lyx då dvs !!
* 15.17 bussen hem ( 734 )
* 15.45 gå en långrunda med Kenzie
* 16.30 pappa kommer hem
* 17.00 Mäklare kommer för att värdera huset :D    Yahooo snart så ...Eriksberg nästa :D
* 17.00 på plats i Götet för soldusch
* 17.30 provning av smink .... Stiletto mascaran är min ;D
* 19.00 hemma igen
* 19.30 äta samt ta vitamin dryck.......
* 20.00 - ....  Plugga och sova.

tufft men jag vet precis vilken minut allt sker, känns ganska bra det.
Nu skall jag iaf nattinatta mig med en bok. Chanelle är i badkaret just nu iaf !!  Alltså buren står där i :P
Av med musiken och natta Kenzie med.

God natt alla underbara människor där ute.
Puss och kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0