Ang koment...

Svar till signatur /L   :     Det är skönt att veta att fler tänker så, och jag hoppas verkligen att fler gör det även om dom inte visar det. Det är så sjukt tråkigt att det snackas en massa och att man blir anklagad för massa även nu när man kommit hem.

Jag hoppas att Jippodagen som är idag kan lossa på isen för många, vi skall ju ändå bara gå med varann några veckor till. Det handlar inte om att vara vänner för livet, men har man stått ut i tre år kan man lika gärna stå ut 2 v till....enligt mig iaf.

Kramar till /L.
ännu en vettig människa och jag hoppas verkligen att du är den jag tror att du är.Det känns bra att iaf två i klassen löst sitt.


Kommentarer
Postat av: L = Linnea F ;)

Vet inte vem du hoppades på men Ja, som sagt. Palla hålla på nu. Några veckor kvar och sen är det slut =D Och jag är faktiskt glas att vi mognade till och slutade fred (:



/ Linnea

2009-05-26 @ 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0