Äntligen =D

Efter någon timme i solen på balkongen blev det nästan för varmt, så jag begav mig in igen.

Färgen hade till min förtjusning torkat !  Så nu började jag plocka in saker igen, men var så fruktansvärt trött på att ha det som jag hade det innan, så simslabim jag har möblerat om :D   Bilder kommer senare. lånar pappas dator.
Men snyggt blev det.

Nu skall jag hoppa in i duschen och tvätta bort färgen rejält, och ta tag i de där blonda slingorna som inte passar allt för bra.

Strålande solsken här, funderar på att (när jag grillat med pappa)  höra av mig till Malls och se om hon har lust att knalla
en sväng ikväll =) ..... Engångsgrill och marschmallows ?? gott gott.
Jag hoppas också på att mitt mobilainternet skall komma igång igen, jag har ju trotts allt betalat räkningen för länge sedan, och dessutom inte en dag försent !!

Men men, time will tell.
Vi hörs, puss på er alla underbara läsare.
Pass på och njut av vädret !!





Ovan : söndagens outfit !  Skall på en studentskiva light dock men kulkulkul =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0