:D mot stan med pappi strax !! Suprajs väntar ??!!

Pappa ville möta mig i stan sen, jag vill veta vad det är nuuuu.

Det är så skönt att vara hemma igen, man kan bara välja och vraka ur sin gigantiska garderob.
Idag blev det inget spec, inget modernt, inget som kommer att synas i andras ögon utan bara den jag är......

Så mina kära läsare här har ni dagens ickesynliga outfit :


- Jeans leggins från Gina Tricot
- Långt grått linne från Gina Tricot
- Sjal i nougat samt cremé färger från H&M
- Halsband från Mallorca
- Turkos ziphood från H&M
- Kommer att ha min stora svarta väska till
- Solbrillor från Ur&Penn
- Gråa sneakers med vita skosnören.

- Foundation True match c7
- Rouge Lancomé
- Mascara från Frankrike ( tack Ewa och Céline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0