Elvir vs Malin på msn ang albanska fina ord =)

Läsarrekord på bloggen | Lakritsshampoo ?? 129:- säger:

AAAah hh men fan så najs ... lär mig albanska dåååå !!

- [ Elvir ] - ASHKALIJE JAM ME ZEMER säger:

haha vad vill du lär dig?

Läsarrekord på bloggen | Lakritsshampoo ?? 129:- säger:

allt ;D

- [ Elvir ] - ASHKALIJE JAM ME ZEMER säger:

haha men lätt xD

Läsarrekord på bloggen | Lakritsshampoo ?? 129:- säger:

hihi ;OI

okej, typ söta saker ^^

som jag kan charma dig med sen

- [ Elvir ] - ASHKALIJE JAM ME ZEMER säger:

skriv nåt så överstter jag =)

Läsarrekord på bloggen | Lakritsshampoo ?? 129:- säger:

OMg vågar jag det

- [ Elvir ] - ASHKALIJE JAM ME ZEMER säger:

haha jadå

Läsarrekord på bloggen | Lakritsshampoo ?? 129:- säger:

hmmm...

du har fina ögon ^^

- [ Elvir ] - ASHKALIJE JAM ME ZEMER säger:

I Ki Syt E Tmira

tror jag det stavas xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0