Ey ey nothing else I can say....

Har slappat hela dage, fram tills två då jag gaskade upp mig och gick ut på en långpromenad, så skönt i sommarvädret !
Nu skall jag starta en maskin tvätt och sedan skall jag plugga lite =)

Imorgon är det studentfest på ´Mingel i Kungsbacka, mella  20.00-02.00   någon som skall gå ???

Angelina skall på balen i morgon :)  Finast i stan e hon <3 hoppas du får en underbar kväll tjejen !!
Klart att man skall vara lite brun till balen, så angie och jag kanske skall solduscha i varberg i morgon :D

I Majorna ( Göteborg) finns det en salong som man kan sola i solarium och solduscha, det kostar 250:- för 1 person i 5 min. Och 400 om man vill vara ett par....Prova det gärna men följ verkligen alla aftercare tips !!

Vii hörs sen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0