Förlåt.

Man uppdaterar så dåligt när det är sommarväder :(

Fredagen : slutade helt okej ändå. Jag överlevde !! 
Vill egentligen inte prata om vad det var, men fy så keligt !!

Lördagen: Vaknade runt 10, ganska skönt att sova lite längre. Så spenderade jag förmiddagen med motion, och sen var det bara att fixa till sig för jag skulle visst till Lange och dom. Kul Kul Kul :D   så underbara människor de dära tycker jag !
Danneboy kom nog redan vid kvart över sex, Malin ja hon var inte klar. Som vanligt ;) Akademiska kvarten är typ gift med malin eller nåt. Men jag och danne "förfestade" lite och jag blandade till världens godaste Bananlikörs drink.....
Sen bestämde vi oss för att dra till Malin i stället, på vägen får jag världens toakris, herregud, jag kunde verkligen inte hålla mig bort till Malin så jag sprang in på en stig, Ingen bil tänkte jag..så ju längre in på stigen jag kommer ser jag en bil, sen en till sen huset...fan ...sprang ut på åkern eller nåt...sen kändes det jävligt bra !!
Malins söta mamma Eva gillade min rosettfriss =) det gladde mig rejält!

Så gick vi upp till hållplatsen igen, stod i skuggan och pimplade lite, poimpla var nog fel ord, eller jag vet inte ...ingen ide att ljuga det e ju sommar ;D.          Satt på bussen och sjöng, eller jag iaf och till nån hemsk Günter dänga... fy 17 .... så kom det på massa folk med peruk :O galet...Typ Jippogrej, väl inne på stationen skulle ytterligare 40 människor på, dessa också med peruk. Där dog våran stämning lite, men så kom den där jävla toakrisen igen !!  Det var en bra bit kvar till Lange vilket gjorde det hela ännu jobbigare så jag satt och steppade nästan.....I Fjärås, utan en busshållplats eller något stannar bussen och alla med peruk hoppar av...shit vad många dom var, helt galet.

På vägen in till stan btw såg vi en buss vid Klovsten... massa folk utanför och så hade de byggt ett torn med en jädrans massa flak öl... vilka var dom ???? Paradiset typ :)
- Jag glömde ju en sak till, innan de med peruker hoppade av såg vi farbror blå, nån hade voltat med bilen ut på en åker :O helt galet !!

Back to the story....Vi hoppade av en hållplats innan vi skulle av, jag rusade runt som en jävla broiler eller nåt :P
Men är det toakris så är det !  Jag hittade en finfin buske, eller mer buskage så trevligt !!  Sen gick vi till Langes hus mer känt som Casa del Vild !  Plingade på och sen satte jag lilla rumpan mot dörren men så kom jag på att det antagligen skulle göra en aning ont att få dörren där :p  så jag ställde mig bakom och missade nästan att komma in -.-
Men men, bamsekramade alla sen kom ju min favvo nalle ner för trappan !! Danne nr2 =)     även känd som elektrolux !
Tattade lite på hans dricka, schize vad full han var .....inte så konstigt med tanke på studentfest dagen innan...
Så var ju våran dricka slut, söt som man e flirtade man ju till sig lite Whisky ( stavning?) av lange.

- Jo men juice dänger skiten ur alkoholen säger lange
- lägg av säger jag, den har du kört innan
- Men det e ju sant, säg stop nu du....

Där var mer än halva glaset fyllt med whisky.

- men gud skall du ha mig under bordet eller ???
- nej nej men nu tar vi juicen här för fan ...:P

Lange smakar och inser att det smakar skit men alkoholen e borta iaf :P
Hahah säger jag bara sen traskar vi ner. Skojar som aldrig förr och det börjar ta sig i min lilla kropp.

Elektrolux smakar lite på min gooa dricka, hmm en till mig med säger han så upp far vi å började blanda te lite.
Danne började klaga på att jag dricker segt, så okej vad fan man e la viking tänkte jag så svepte vi det. Så fyllde vi på elektrolux, och våra egna med för den delen, gick ner igen lite mindre stabilt än sist. Väl ute eller ja efter en kvart på altanen säger danne det igen, vad fan jag dricker inte segt...så där vart vi igång igen..och efter det var det hellogodbye för min del...Gjorde en hel del man funderar över idag iaf.
PINSAMT !!   

Jag och danne skulle ta bussen hem, hmmmm satte oss på en jävla bänk tror ni inte att jag trillar ner från den eller -.-' där gick axeln igen !! satanigatan!

Somnade på bussen
Danne gick med hem för att hämta sin cykel, jag fumlade lite med nyckeln sen var det bara in i huset, av med kläderna och sen sova.


Söndag :  Sov till halv 11, vaknade lite jaaa inte i mina sinnens fulla bruk...men men ... pappa och jag åkte ner till farmor och farfar för att fira morsdag lite lätt så... åkte cab ner, så skönt ösomnade nästan men friskluften fick mig att må bättre. På hemvägen stannade vi vid mammas grav och satte nya rosor.

Hemma har jag bara tagit det lungt, lyssnat på musik och städat lite, göttans.

Inga planer för resten av kvällen kanske skall grilla med dellie får se.

Jag har köpt nya mini högtalare, fan vad bra dom är, har dom till allt, min i-pod, mobil, min lilla dator, som sagt till allt ! Bra investering !!

Imorgon kl 5 har jag en soldusch som väntar.


Har också blivit dåligt med bilder för jag hittar inte laddaren till min kamera, tar då pappas kamera men den tar inte så bra bilder, då tröttnar man typ. Så nu skall jag ge mig in i klädkammaren nr2 som ser ut som dantes inferno och leta.

Sen undrar jag vem personen som ringer doltnummer är :O ???

NU skall jag leta iaf, så kanske jag kan fota allt nytt jag köpt :D
Puss och kram, hörs senare
ha en fortsatt bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0