Fredag = Bästisdag.

Jag hade fått en Avi från posten. Skulle hämta ut paketet idag.

Så jag och Malin traskade iväg mot busshållplatsen.Det var ett tag tills bussen skulle gå så vi tänkte att vi kan lika görna gå några hållplatser bort och njuta av det fina vädret. Sagt och gjort, traskade till Fjordskolan. Gick på bussen och mötte mitt underbara ex Charlie (ironi).  Så skulle vi hoppa av vid Lollipop där man hämtar ut sina paket numera.  Det var stängt, och kl var bara 9. Tusan sa jag, men då går vi tilll Hemköp och tar ut pengar och åker in till stan, sagt och gjort.... så går vi över och kollar bussen som inte går förns 22.11 typiskt vad gör man i en timma liksom.

Så vi vände på klacken, korsade rondellen igen och är på väg mot Statoil i Mariedal. Paserar Daniels hus, och smsar han, ber honom komma ut. Måste ju bara krama om honom eftersom vi inte setts på över 7v.
Ut kommer han, jag lägger ner mobil och I.pod på marken och springer fram till honom och nästan mosar honom ( trodde jag, men fick mer positiva gensvar).

Efter det var jag liksom hög, hög på en kram, eller ja kanske 3 kramar. Men ändå. Att en människa kan göra en annan så lycklig. Gick och sjöng, fnissade och skrattade om vart annat. 

Så till sist hamnar vi nere på Statoil, traskar in och köper godis å läsk. Sen sätter vi oss vid Klaras käk & kiosk.
Mummsar godis och dunkar musik.

Kl 23.14 tar vi bussen från Mariedal och hem. Var nog hemma runt halv 12.
Sätter mig vid datorn direkt och börjar smsa Danne.

Har ett litet bekymmer bara XD
Kan inte radera mina sms, för varje sms jag får måste jag radera. Det gör liksom ont i hjärtat.
Har 220 från danne
resten är från Angelina, malls, danne nr 2, lange, mfl.

Galet ! Någon som har samma problem ?? 
?

Här kommer lite bilder från idag :D






Både jag och Malin var nog lite på flaskan idag.
Det räckte inte med dosen från roosen ( Daniel Roos ) .

Tack för en toppen kväll Malls, ses i morgon <3

Puss och kram kära läsare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0