Fredag/ Lördag so far

Woohoo ! 

Philip och jag åkte ner till Varberg, jag pratade lite med rektorn och lämnade in massa saker som jag jobbat med under tiden jag varit hemma. Känns bra att allt är klart !

Innan tåget hem gick satt jag och Philip å njöt av en frukost från pressbyrån :D I solskenet på en perrong med nr 4 med världens bästa killkompis, bättre än så kan inte en morgon börja !!

Åkte sedan hemn och slappade, började slipa ner mina väggar lite ytterligare. Det kommer bli så trevligt så.

Sen åkte pappa och jag in för att handla lite då jag skall vara ensam i helgen ;D

Efter det kom Malin över, vi gick ner till Statoil och köpte chips !!
Satte oss vid Claras och njöt. Nu skulle det bara varit en riktigt varm sommar kväll.  Men kul som fan hade vi och bilder blev det.

Men då min kamera blivit stulen ????       Eller ?? För den skulle jag aldrig tappa bort !!
Kan jag inte ta några bilder !!!  Malin tog massa foton så ni får hålla tillgodo tills jag får dem av henne.

Så gick vi hem hit tillsist och malls sov över =)


Följde henne hem i morse, med Kenzie. En sån toppen morgon.

Gick hem, åt frukost och la mig sedan och sov. Pappa väckte mig kl halv 12 när han skulle åka.
Så nu har jag legat och sovit hela dagen fram till halv 6.   Så nu har jag ätit middag och skall sätta igång och fixa till mig lite ! Toppen va  =)


Ang vårfesten på onsdag, jag tror inte jag skall gå, eller jag vill ju men vi får se, kul att de från Kungsbacka kommer :D Vänner, vänner och vänner!!!
Kvällens dresscode för min del är redan klar =)
Vi får se.

Om jag inte dyker upp på den beror det på att jag och 4 vänner skall på Göteborgs nya Nattklubb.
VIP-List yess. Första gången i mitt liv typ. Men dock inte sista.
Vip...fri entré... champagne .. todo !

Ne nu kallar duschen och kvällens aktiviteter, och all musik !!
Hörs senare, har något att ta upp idag.

Puss ♥


Kvällens bästa !


- Alesha Dixon

- Flo Rida ft Kesha Right round

- Darin   Run away

- Star Pilots     In the heat of the night

- Britney Spears    Circus


- Break the ice remix



- Hot and Cold   Katy Perry 





ALICE !!






Moore music.





Ser ni den söta blåa bhn där i slutet, jag har en likadan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0