Fredag.......en luddig förbannad början....

Blev väckt av Kenzies kalla nos i nacken, motvilligt steg jag upp vid halv 4 för att se vad det var han ville, jo men då var den lilla stackaren törstig.
Samma senario runt 9 toppen, då sover man som godast.
Jag kramade om honom och följde med till vattenskålen igen !
Funderar på att ha en extra skål i rummet  igen.

Ställde mig i duschen med en rejäl omgång bodyscrubb och det där nya shampot som jag bara älskar. Testade det i lördags och jag älskar det redan. Jag vet att det inte är bra att tvätta håret för ofta men det luktar för gott för att låta bli.

Nu sitter jag och tittar på Ugly Betty, och mumsar hälsosamma flingor ! samt ett glas juice <3
Underbart att vara ledig och börja dagen på det sätt som känns bra.

Har dock lite ont i halsen ännu. Inte fullt så trevligt.

Har hela tvguiden framför mig så det kan nog bli fyrkantiga ögon tillsist.
Bara det att jag inte vet om jag skall knalla upp till farmor och farfar idag eller om jag skall göra det med pappa imorgon istället, känns lite dummt att åka två ggr faktiskt.

Annars skulle det ju blivit en utekväll, som vände till enn hemma fest som tydligen inte blir av ??!!
Jag som har laddat hela veckan för detta, ville så gärna träffat Daniel.
Gash vad jag saknar Mallorca, varje dag var fest.
Så jag vet inte vad jag skall göra, kanske skall jag träffa Angelina i Varberg eller Falkenberg idag, vet inte när hon vaknar dock, var ju studentfest igår så....

Så det kan lika väl bli en soft hemma kväll med bästisen, eller bara myskväll. Funderar på att se om det går något bra på bio, har gratisbilj kvar ju.
Mja som sagt vi får se vad som händer.

Nu skall jag fortsätta vara fast vid tv´n sen plugga lite och fixa till mig. Kenzies morgonrunda är på G just nu.

Hörs sen kära läsare.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0