Glamour ?

Någon mer än jag som funderar på att springa Glamour´s stiletto run 2009 ???

Vinner man så vinner man liksom 100 000 kronor i shopping på PUB i Stockholm !!!
Där finns mode, mode och mode !!

Man springer 100m, klackarna får vara minst 7cm höga och max 1,5 cm breda.
Måste vara kvinna för att delta, min 18 år  och man får inte vara elitlöpare.

ANMÄL DIG HÄR     
www.glamour.se/stilettorun



Malin i ett par sådana ??
Inte helt omöjligt :D

Nu har jag anmält mig iaf =)  Lets hit and run !
Skall bara hitta mig en fancy klänning att springa i med !
( letar hemma, men nej ....)     

( letar på internet... och jaaaaa :D  )

Hittade skit snygga klänningar på www.asos.com

Kommer nog att beställa en hel del idag tror jag =) Pappi får säga vad han vill. Det guldkantade kontokortet ligger inom räckhåll ! =) Najs najs najs !

Här kommer några av favoriterna :

  Så var det ju som så att man skall visa mycket hud, på ett snyggt sätt. TREND !


  Riktigt söt, med dessa nitar upptill.


   Denna kan jag tänka mig att he med på en party resa utomlands.

  Söt söt söt, men jag tror jag har för stora bröst för att det skall se snyggt ut, dock kan den passa med den där nya bhn som klistrar sig fast på kroppen.....


Och till alla dessa söta små svarta måste man ha ett par skor, de jag väljer nu är inte direkt anpassade efter val av klänning utan mer sånt som jag tycker är snyggt !


  Ganska udda, men jag är udda, och jag älskar färger. Och rosa som är så fint till brunbrända ben ! Japp japp pryda Alines fötter skall dom allt.

 Nästan som små praliner, tycker att dom är toppen söta !


 Rosa skodagen idag, nej med dom var så söta.

  Tittat på dom i verkligheten, men vet inte om dom är så snygga.... Får fundera på det, älskar ju ändå färgen !


 Gladiator stuk ja men snälla ta bort korksulan , eller ??


     Mjaaa, helt okej ändå...... Real leather .... vettefan.



 Skor till studenten :D


  Mammamia så söta <3




Sitter och tittar på massa väskor nu med, helt galet mycket fina det finns, bäst jag ger upp innan jag köpt upp iaf halva ASOS.

Kolla också in www.misspretty.se


Kommentarer
Postat av: Josefin

Härliga klänningar!

2009-05-23 @ 21:36:07
URL: http://onecolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0