Godnatt hade jag ju tänkt mig då men nehe o.O

Kl är nu 22:51.

Jag har pluggat geografi som en dåre :P  har läst på det tidigare men sen har det blivit liggandes i den där högen med gör senare..... Nu är det så dags !!
Det är 48 frågor.. jag kan, förhoppningsvis svaret på iaf 30 av dem.... hoppas på G annars fick jag göra det på fredag. Men varför skall man behandlas annorlunda, nej minsann jag försöker  så får vi se.

Hade precis lagt ner boken och vaknat upp ur den där pluggdvalan, och skulle just till att somna när jag vände mig om och såg hur förfärligt det ser ut i rummet :O    Inget kul alls ! Så antingen röjer jag nu, och sover sen ... eller sover nu och går upp halv 5 istället för 5 i morgon ??? Galet vilket som tycker jag.

Lite sotis är jag över att danne just skickade mig ett Godnatt sms, jag vill meeeed juh !!

Lite arg över att jag missade att se min bästis i Kba i parken innan hennes bal pga mötet med Gerd, men men... Malin förstod så väl och jag lovade att uppvakta bättre på studenten :D  den 5e juni <3
Hoppas du får en kul kväll Malls, i morgon ses vi..... bästisdag dära !! Gbg kanske =) Vem vet .....

God natt bloggen... såg  just att det var nåt med servern kl 07.00-07.30 i morgon vilket kommer att innebära att alla loggar in tidigare så det kommer bli segt att ladda upp, eller så kommer jag bli själv där runt 5 snåret :P

Madelene Bengtsson..........Purple



- Jag skall vara ärlig nu.......................jag saknar detta..... men visst det är väl så att på 5v vet man precis hur nån är ... efter 5, men inte efter 3 år  ................

Jag vet då inte vad detta betydde för dig men för mig var det första gången på väldigt länge som jag kände riktig glädje, en känsla jag bär med mig varje dag......




Jag kan bara skratta åt de gånger jag sagt alla fula " utan dig vore jag .... " ´repliker...Men det var sant.
- Utan dig är jag som en tampong utan snöre, helt ofunktionell.

Jag vet inte vad du tycker och tänker, det är iaf bara några veckor kvar (2) jag tycker att det är tråkigt att 5v skall sumpa för 3 år. Nu vet jag ju inte heller... dessa tre år kanske var en ren plåga och kanske är det som du säger att man skulle åkt i början av 1an.

Tydligen skall det vara som det är just nu, tror det funkar bäst då. Du på ditt håll och jag på mitt. Du har säkerligen all rätt att vara sur på mig eller nåt, för något har jag säkert gjort. Jag är iaf inte sur, och jag tordde du kände mig såpass så att du visste när jag var sur, det är därför jag känt mig trygg med dig, jag har vågat vara sur, så det förvånar mig när det påstås sånna saker.

Vi kanske inte kommer prata mer, eller ens säga hej då på studenten, vem vet......
Tack iaf för dessa 3 åren.


No more Purple and brown, never ever again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0