Göteborg med Angelina <3

KOm in till sist, åh vad mitt hjärta tog ett sprong när jag såg henne, det är som att se sig själv i spegeln, otroligt kul med nån som e så lik (personlighet)...

Vi valsade runt på 5an ett tag... det e så svart att hålla sig från att shoppa när man måste spara pengar ...Gillart inte !
Köpte en tröja på Gina Tricot...ja det var allt, spela roll om man shoppar eller inte jag tycker att det e roligare att umgås ibland.

Så skulle Angie ha en biljett hem, tror ni inte det var kö vid var enda en av de där sj automaterna !!!    Men en bilj fick vi tag på när det var 2 min till tåget skulle gå......
Jag tog pendeln och väl hemma var det bara att byta om och hämta posten.... Hoppade upp och ner av glädje när jag såg att jag har keeet att hämta äntligen :D

Nu skall jag luffsa ut med hunden innan det blir mörkt sen skall jag titta på tv, kanske sova framför den med :P

Kul att träffa dig Angie ses snart igen :D Massa kul skall vi ha ...<3

Jag funderar lite, jag börjar bli lite småkär i alltså jag hatar att använda odert blatte men jag har helt klart börjat falla för utländska killar ... tror att det är för att det är sommar och så, de e lite brunare än vad svenska killar hunnit bli ännu. Så i Göteborg där det liksom finns hundratusentals (känns det som) så vet jag inte riktigt vart jag skall fästa blicken.... titta på han där, eller titta där, åååh där ... så jag vet vart jag kommer spendera sommaren för tusan !!

Dagens bästa var ändå när Angie ville att vi skulle ta en annan väg till centralen, så väntar vi på att gå över ett övergångställe...fan efter denna bilen går jag tänkte jag ... så börjar vi gå, så ser jag en man gå mot mig, men flytta på dig va tänkte jag !    Så såg jag vem det var .. MOLIN  :D   men hur stor e chansen då, samma övergångställe, samma tid, samma dag, båda på samma  hmm jag vet inte hur jag skall säga det men ni vet han står mot mig då ....Så stog vi å pratade på övergångstället ... * suck*  * ser glitter'*   heheh ......  Sen gick jag med honom över till stället i mitten av vägen, så som när det är övergångställen på två sidor... pratade lite, det är så skönt att ha en vuxen som fattar ibland.

Mikael jag fattar inte varför jag sumpade det, ingen har motiverat mig så som du men så sket jag i allt och stannade hemma FAN !!   Jag hoppas att du fortfarande har förtroende för mig.... Du har betytt så mycket för mig, bara så du vet det !!
Är evigt tacksam....

- Ses vi på dansen, svar ja


Nu skall jag rasta gubben innan det blir för mörkt, för då blir det som titdigare nämt film :D och natta mat ....

Hörs kanske senare eller i morgon ...
Puss




Kommentarer
Postat av: Angelina

LOVE <3

2009-05-27 @ 23:58:56
URL: http://angelinabozins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0