Hemma.

Herregud så jbbigt det var att åka hem från Mallorca. Hann inte säga hej då till MARIanO , men det e tur man skall ner snart igen ;D

Vi flög runt 8, tog en flaska skumpa på flygplatsen för att fira att våran redovisning tidigare under dagen gått så bra.
Så sprang jag mest runt i planet, kunde bara inbte sitta still tycker att sånt är så sjuukt tråkigt.


Jag på flygplatsen i Palma de Mallorca

Landade i köpenhamn kl 23.55 så tog vi bussen hem, var i Varberg runt 4 på morgonen, och var väl inte hemma förns 5. Gick och la mig direkt sen var jag uppe å  vid 11.



Lördag:

Åt en svensk frukost igen och njöt av det fina vädret. Packat upp, tvättat och åkt Cab. Toppen.

Senare på kvällen åkte jag och Malin till Lange, grillkväll på G... Kallt som sören men kul ändå.
Längtar tills det blir sådär riktigt varmt så värmen dröjer sig kvar hela natten.
Då kör vi sån kväll hos mig med ;D



BÄSTA VÄNNER !

malls i busskuren :D (rydet)

Mumma :D
Malls vet hur man hanterar korvar XD





åkte tio över 12 bussen hem, stökigt värre ju, massa fulla ungdomar, men men det e inget att gnälla över jag vet att jag vart sån själv nu 5v i rad.

Pappa hämtade oss på stationen, vi körde hem Malls och sen gick jag en sväng med Kenzie.
Gick upp i köket vid 3 och åt en hamburgare, inte så gott men men.


Just nu sitter jag och laddar upp alla kvarstående bilder på minneskortet så jag hoppas kunna lägga ut lite bilder från Mallorca idag iaf.


Planer för idag :

* Hämta student plakatet :D X
* Hämta Coco hos Malin   X
* Träffa Roos -
* Tvätta  X
* Städa X-
* Jogga :O X
* Ringa Mariano ;D  <3 skype ! XXXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0