Herrejisses.

Fan vad jag hatar att inte ha någon kamera, eller rättare sagt min !
Löste sig fin fint ändå :D

Det var riktigt kul ikväll, som ett riktigt Clubland <3
Dansade loss i Vimlet och njöt av den nya eran som " the real thing"
För från och med nu, är det Aline som tar fart !

De kyssäkta läpparna jag bar idag, var nog på ett och annat. Kanske inte så bra men det säljer.
Klänningen följde med i rörelserna, och ja skoskaven är som ett tecken på att jag dansat väl !


Ang Melodifestivalen har jag ingen aning om vem som vann, vem vann ?

Slog just på Tvn och insåg att det var Braveheart, äntligen, var så länge sedan jag såg den !!

Musiken ekar iaf i huvudet, känns som att jag är kvar där i friheten !!

Hoppas att jag får bilder senare !!

Tack alla för en underbar kväll  Simpa, love, Nikki, Ida, svamen, Danneboy, sebastian, erik, och tobbe :D
Fancy, nästa gång tar vi "en sån där lång bil"  Tur att du e så smart Erik !!






Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Nikki <3

Åhhh tjejen en sån toppenkväll det var !!

När ses vi nästa gång, saknar dig redan, kul att ses igen =D Massa kramar till min lilla svala ^^

Erik hälsar med :P

2009-05-17 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0