Hjäääälllppppp :O

Jaha, jag kom ur duschen, hann sminka mig byta om 600 gånger... sätta upp en ovanligt fin frisyr så kom pappa óch Elisabeth eller bettan som jag kallar henne XD

Jag tror jag dör..... ärligt talat !!  Fy 17......men trevlig, säkert..... jag skall som sagt ge det några chanser...men vilken röst XD hahahah.....jag har radan stört mig på den illa illa, vi får la se hur det artar sig ! 

Pappa har köpt hem fika...glömmmmm att jag fikar med dom,  hoppsan säger jag nu ringde visst Malin här, oj då som tiden går nu skall jag visst gå hehehe heee hee heee. Ni fattar....

Ewapewa och hönsmamma ni var de första att veta att hon hade anlänt......


Herre min skapare jag tror jag avlider -.- 
Rädda mig, väck mig... blääääää......

Bättre smak än så hade han väl haft ...Pappa nu fattar jag vart min dåliga smak kommer i från.......Huuuuuuu.....Mamma säger jag bara, min älskade lilla mamma ...mitt hjärta........<3
 





Okej .. jag hann inte lägga ut detta inl för typ 1h sen. '
Så nu har vi fikat... gick ganska bra...skämtade på och skrattade men hennes dialekt får mig att dö XD

Mamma kom tillbaka... jag tror pappa var ganska desperat när han hittade denna kärringen .,. fyy för faaaan alltså :O

skall snart göra mig klar för studentskivan :D  Lille dellie snart ses vi gumman =)

// Malin ....med besök....inget kungligt sådant........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0