Inte sant !

Minns ni hur jag för ett litet tag sedan noterade att jag skulle gadda mig i nacken efter det lilla hjärat vid ankeln samt bakom örat, det var iaf innan jag läste Kenzas blogg. Läste den idag, kollar den lite då och då men har inte gjort det sen jag åkte till Mallorca.

Nu såg jag iaf att hon också gaddat sig där ?! Vad tusan, nu funderar jag på att inte göra det, vi kan bara inte ha samma stil, smak m.m.  Det håller inte !!



Shopping !
Tänkte lägga ut bilder på allt nytt från Mallorca lite senare, håll till godo. Mallorca bilder längre ner !!

Glöm inte att lyssna på Como me Pongo under tiden som ni tittar på bilderna !!


// Malin in bed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0