Jag vill med.

Läste just på Msn-today att en viss Britney bränner 7 miljoner per månad  :O  eller var det per dag ??

Jag vill med ha den kapaciteten på mitt konto.....Gifta sig rikt ??




Vädret är toppen.  Jag är på toppen humör.  Danne gör nationellt i matte A.  Mattias är i skolan.  Och jaaa här sitter jag.
Skall ner till skolan lite senare och prata med rektorn igen =) Alltid lika trevliga samtal. Skönt att få arbetsuppgifter att kunna jobba med hemma ???

Nu skall jag dra igån projekt göra klart allt som inte blivit klart. Så jag dyker ner i Engelska c´s underbara värld !

Senare skall jag in till stan och köpa mer färg.

Ha en bra dag så länge.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0