Lördag....

Pappa är på kalas.....jag är hemma =) 

Körde in till stan för att köpa färg till rummet mitt... vitt. Han som stod i kassan på Claes Ohlson tittade förvånat på mig när jag kom fram med 2 rejäla burkar färg, maskeringstejp och en roller, vad då tänkte jag kan inte tjejer måla eller, e det konstigt när en tjej köper färg ??

Så körde jag samma väg hem och insåg plötsligt att bensinen nästan var slut, körde på reservtanken hem, bra jobbat !

Så satte jag på mig den otroligt sexiga och alldeles för stora målaroverallen, den som var blå en gång i tiden. På med kepsen och skor så körde jag på. Kul i början men tröttnade ganska snabbt. Blev klar till sist, nu väntar jag på att omg nr 3 skall torka. Så jag tänkte sätta mig i solstolen på balkongen och slappa, och äta lite god thaimat <3

Hoppas alla i klassen hade en bra Jippodag igår.

skriver sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0