Lördag.

Japp. Då skall vi utvärdera denna dagen.

Vaknade sent, runt halv 11 så det blev till att rusa ut med Kenzie på morgonrundan.
Sen styrde vindarna mot Varberg, skulle hälsa på farmor och farfar.
Har inte vart där på 8 veckor, känns lite hemskt när man vet att farmor kanske bara lever ett halvår- ett år till. Men man får göra det bästa utav det och jag hoppas att studenten kommer att bli minnsevärd för henne.

Vi fikade och pratade. Jag hade datorn med mig så jag har jobbat med marknadsföringen. Toppen kul verkligen, att göra nåt man själv planerat. Så nu har jag under en veckas tid gjort ett arbete som de andra fått sen i julas på sig att göra. Är riktigt nöjd.


Så åkte vi till Kungsmässan och köpte lax, älskar det !!! Citronmarinerad skall den vara, och så potatis och limesås till <3 nomnom !!

Kom hem och pappa tog en sväng med Caben, och jag städade mitt rum.

Sen gick jag och Malin upp till Lollipop för att hämta ut paketet. Så ser vi ett gäng fula killar. 
Malin - " ser det inte ut som nasister ?"
- "  kanske lite säger jag"
- " fy "

så fortsätter vi gå... vi passerar dom, får hatiska blickar av dom... och sedan får man en moppehjälm sparkad efter sig !!!  Väldigt kul och moget, inte !!!
Så börjar den ena killen på crossen att köra efter oss, långsamt, sen fortare.. kan förtydliga att det var bakom mig han körde. Men då vi inte brydde oss tröttnade han och vände. Så jävla torra e Onsalas blöjnassar !! Ett slag och dom ligger !!
FÅR PANIK PÅ SÅNT.  Jag är inte ens mörk ! Okej vart i Spanien i 5v och inte gjort annat än njutit av solen, hur skall det gå till sommaren, jag tänker då inte undvika solen för att slippa deras blickar och tecken. Nej my ass att jag tänker.
Älskar tanken av att man vet vilka dessa idioter är, och det skönaste är väl ändå att jag vart ihop med 2 av dem.

Iaf så när vi kommer in till Lollis får jag paketet B
Bara det att det är till pappa -.-'
Så jag får väl vänta ett tag till på mitt.

Vi tog bussen hem, och väl hemma åt jag min favvo lax <3
sen dess har jag suttit och njutit framför tv´n och pluggat.


Nu skall vännerna träffas :D

Det är lördag = utekväll för min del. Skriver sen kanske :D

Puss på alla söta läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0