Malin <3 Tu3 på Drottning Blankas Gymnasieskola

Herregud, vad e det égentligen som händer, jag har pratat med rektorn förra fredagen typ eller för 2v sen mer exakt.
Jag lever, och eftersom jag inte pratar med någon i klassen så e det ju inte så konstigt att ingen vet.

Det är upp till var och en......Jag har iaf pratat med Gerd idag och jag har varit hemma och arbetat på grund av personliga skäl..... Allt som skulle lämnas in är klart och Gerd och jag har pratat. Jag kommer till skolan i morgon för prov men inget annat. Vet precis vad som skall göras och uppsatsen i Filosofin som skall vara klar den 2 juni är redan på god väg....

Jag ser fram emot picknicen som ni skulle ha på engelskan och fortsatt arbete inför studenten.

Jag säger det igen så alla vet det en gång för alla att jag är inte sur, men ibland behöver man bara vara hemma och plugga eller sova ut någon dag. Jag är inte mer än människa jag heller ibland vet man som människa inte alltid hur  man skall hantera vissa situationer. Det jag ber er om är att ha överseende med hur jag mår, det är inget man vet från dag till dag och inte heller något som alla kan förstå... vilket jag verkligen inte begär eller vill att ni skall.... men ni måste förstå att ibland går det bara inte.... Jag orkar inte hålla på fasaden hur länge som helst....

Tu3 nu går vi mot studenten, tillsammans tycker jag vad tycker ni ???

En för alla, alla för en !
Massa kramar och ett stort tack till er som hört av er och alla andra i Tu3 för att ni är den bästa klassen....
Jag glömmer er aldrig, ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, för det är ni som kommit att betyda så mkt, även om man bråkat med vissa, eller inte pratat med alla så har ni alla en plats hos mig.... Tack för de bästa tre åren i mitt liv
Tack ♥

Kommentarer
Postat av: /"Grupp 7s mamma" aka Clara

Klart att vi går mot studenten tillsammans, aaabsolut! =)

2009-05-25 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0