Mallorca bilder !

Alcúdia :



Processionen på långfredagen.








EL BODEGON: 
 en Piña Colada !!



På väg till Magic!!

Angelina och Elin.



Bergsvandringen !!









en galning som kom upp från ingenstans , det stupade liksom rakt ner, väldigt långt ner !
Byn som man kan skymta lite  hörnet var vårt slutlga mål.







-Soller "sojer"



















1205 och 1115

Uppe hos Malin och Lisa.
Bruschan !


FÖDELSEDAGEN ! 3/4

Födelsedag :D
SKUMPA  :D riktigt fin Cava
Mitt glas :D





TUREN TILL PALMA OCH VALDEMOSA.

Palma






GRUPP ÖVNINGAR =) ( MIN GRUPP)
CLARA, ROBIN, JAG, REBECCA !


- här gör vi ett svartsjuke drama :P
Malin B fotar !


- Mobbning..
Malin B, Jag, Rebecca, Robin


- Klass skillnader
Rebecca = rik, Jag = fattig.


LITE ÖVRIGT


MEEEE
Me and my new dress, köpt på Mango för 35 €


Madde, Malin och Misha inne på El Bodegon.



Madde och Lisa, det blåa där är min Vodka Azul, namnam <3 Madde dricker en Bodegon special !

Lisa vid borgen mitt i stan


Lisa i gamla Alcudia :)


Mina små Valpar, hur söta som helst !!

Min tattoo
Min nya söta lilla tattoo ;D

Höll på att packa
Dags att packa, ja så såg det ut i en vecka typ haha !

så hade man packat klart ;D

Efter en ån halv v.
Efter 1,5v :P
- Törstig, njae :P

:D
- Där har vi packningen, den som skulle visa sig väga 27 kg :P

Rebecca med sin maskott !
- Ni älskar inte mig längre ... Rebeccas favvo citat,  jo det gör vi becca :D <3



HEMRESAN !

Mot Sverige.





- Hahha Lilla Anna :D Go tjej !


Frida :D
- Frida :D


- Anna och Frida :D


- Emma lanzky ville inte va med på bild, men attans vad bra det blev... Carro i bakgrunden :D

Misha och Elin
MISHIMISHEN  och Elin :D





Inte alltid man ser detta, men tja det e faktiskt mitt riktiga jag :D
- dock inte lika sur som jag ser ut men hyffsat bra för att vara taget vid feber :D




Tack för att ni kollat in mina bilder, har drygt 200 till men det får duga för ett tag nu.

Puss och kram
// Malin @ home.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0