Mallorca shopping !

Nu kommer de där bilderna på shoppingen från Mallorca.
Har nån enstaka klänning jag inte har bild på än och ett par skor men det kommer säkerligen senare, framför allt när jag har det på mig !

Nästan likadana som mina svarta, dom har varit med ute och dansat ett par ggr, man kan säga att jag köpte dem för att bli längre, och slitit dom med hälsan !

- Har kommit att bli några av favoriterna, slitits med hälsan på dansgolvet ;D



- Smycken är så min melodi.
Årets thing so far är armband med berlocker på. Super sött och dessutom trendigt. Går att variera till alla möjliga stilar.


- Glömde mina flipp flopps hemma vilket resulterade i ett par nya bruna.
Så sköna, har traskat runt som tusan i dessa :D kommer bli en sommar höjdare här hemma med, och självklartt skall de med till Mallorca.


- Köpte mig en liten party väska, hade bara en kuvertväska med mig ner men det var inte så kul när man skulle
dansa så jag köpte denna lilla som fick skumpa runt med mig på dansgolvet, och på scenen !

den lilla svarta, med fransar !
- Alla har väl en liten svart hemma ??
Ja jag köpte mig en med fransar på ! svängde skönt i takten till musiken ...Kommer att användas flitigt hemma.


- Klart att det blev en till ;D



- Så hade jag såklart glömt alla mina små party jackor hemma, men denna hittade jag i Palma i butiken New Yorker.


- Köpte också denna underbart söta lilla halterneck. Färgen är helt underbar, dock gör den sig inte riktigt rättvisa när jag fångade den på bild.
Köpt på MANGO i Alcudia !
Istället för att ha den som halterneck knöt jag en stor rosett av sidenbanden i nacken övanför bysten och voila en helt ny modell.


- Köpte mig ett par hmm vet inte vad de heter ( de svarta ) super sköna.
- Gladiatorsandalerna fanns även i vitt men jag tyckte dom var så mycket finare i svart. Och guldnitarna gör verkligen sin rätt på dessa skor !

- I JUST LOVE THEM !!



- Denna väska har fått pryda min vänstra axel ett par ggr.
Man får ner en hel del i den lilla kassformade väskan och den lilla rosetten gör nästan hela väskan.
Tänkte bara knyta en sjal i ena handtaget bara.


- Ytterligare en klänning, dock lite mer färgsprakande än de förra.
Köpt på MANGO.... Haft en gång bara, hoppas på att kunna ha den i sommar :D


- En liten parfym, som doftar lagom mycket för att man skall kunna ha den på sommaren :)


- Alltid någon ny färg :D



- Jag tror det var det mesta, har nog missat någon ring eller så, men i det sora hela var det allt.
Eller , iaf sånt jag vågar visa ^^

släng gärna en koment, alltid kul att veta vad folk tycker ...

Puss


Kommentarer
Postat av: angelina

skorna <3<3<3<3

2009-05-09 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0