Måndag- back to normal

Hopp då vaknade men vid 7 då, ville bara sova över men hann inte.
Kl är nu 08.02 och jag har missat bussen, en bra start det dära !!
Så nu kan jag fixa mig lite extra, allt det där som man annars inte hinner.

Skall äta lite frukost och gå ut med Kenzie också !

Allt är så overkligt, i fredags var jag liksom på Mallorca nu sitter man här vid sitt lilla databord och sover i sin säng igen, inge kul alls !

Letade fler resor Till Mallorca, tänkte åka tdidgare kan knappt hålla mig längre !
8/5 799 :- nån som joinar ????


skriver mer sen, skall försöka lägga upp massa bilder idag =)
Håll till godo.

Puss och kram ...
// Malin @ home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0