Moooore pix.

Hittade fler bilder från Mallorca idag ! Tänkte lägga upp dom nu !


Från min födelsedag, hamnen i Alcudia.

Ute på min Födelsedag.
- Madde och Malin


- Jag lyxade te det med Grillad svärdfisk Namnam !

Lisa och Malin var med ute och firade mig!
- Lisa och malin, var med ute och firade :D


Hamnen.
-
Gick bort till hamnen en dag när det var en byfest, jätte trevligt, och det var nog första dagen som värmen kom.

Hamnen
- Den 3e båten från vänster är min och isas, 690.000 £  dvs ca 6 milj skr.

Steker på en glassbar :D
- Satte oss vid en glassbar och stekte ! Mysigt.


- Här vart Min och Maddes glass.

 Här var vi ute och åt en kväll :D
- En spontan kväll ute :D Malin, Lisa, Madde, Hanna ( falkenbergarn)
senare kom Josse och Angelina <3

Mallorca es mi vida !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0