Moore pix...

Nu när folk börjar lägga upp sina bilder på facebook  från Mallorca resan ser man hur mycket man blir taggad, trevligt tycker jag =).

Här kommer några bilder ....

- Gruppen min,






- Ute och skakar rumpan ;D
Anna, Frida, Emelie och så jag.





Sorry Elvira ! Men ville bara hänga ut killen som stal min mobil !!!
- Ett hyffsat fyllestrul va han iaf och jag skulle lätt kunnat träffa han igen, om han nu inte snott min förbannade telefon XD


- On our way home, at the airport !
Nervös och sammanbiten är jag !


- En perfekt fyllebild.... eller som föräldrar, mostrar och kusiner föredrar att kalla det, en perfekt gruppbild !
Clara, Jag, Malin, Madde och Angelina <3




Kommentarer
Postat av: Cecce <3

Om jag ser honom på stan lovar jag att kicka lite rumpa haha ;)

2009-05-07 @ 23:06:15
Postat av: Angelina

Love it! <3

2009-05-09 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0